EasyCarWash2021-03-17T15:32:04+00:00

Ecobilvask er et ubetjent vaskeanlegg og det forutsettes at brukerne (kundene) setter seg inn i brukerveiledninger før bilen kjøres inn i vaskehallen, samt aksepterer de rettigheter og plikter du som bruker må forholde seg til ved at man laster ned og benytter tjenesten i ECW APP’n.

Viktige forhold du som bruker må forholde deg til er:

  • Bilen vaskes på eget ansvar
  • Lås skiboks (hvis du har skiboks)
  • Antennen må senkes / tas av før vask.
  • Under vask, stopp motoren og lås bilen
  • Bli sittende i bilen under HELE vaskeprosessen IKKE åpne dører, vinduer, takluker under vask det kan føre til skader på både bilen og vaskemaskinen
  • Går porten ned før du rekker å kjøre inn, må du gå inn døra i porten og trykke på pilen «opp» på «ASSA ABLOY» boksen montert til høyre på veggen ved porten. Kjør så bilen inn.

ECW APP’n er et tilbud til private kunder, bedriftskunder som for eksempel taxi vil bli utestengt.

ECW APP’n, med abandonment tjenesten bilvask, er lagt opp slik at det forutsetter “en” bruker, dvs. en bil (reg.nr.), en mobil, et kredittkort.

Kundene forplikter seg til å benytte anlegget som tilsiktet, misbruk, brudd på plikter/rettigheter eller forsøk på å manipulere systemet/APP’n for å oppnå utilsiktede fordeler vil kunne føre til utestengelse, blokkering av tjenesten og etter fakturering til full pris.

Abonnements tjenesten i ECW App’n forutsetter normal bruk, dvs. vaske inntil 2 ganger per uke. Det å vaske bilen flere ganger per dag eller flere dager på rad ansees i så måte ikke som normal bruk.

Kunder som bevist svindler som for eksempel å vaske forskjellige biler på samme abonnement eller er i klart brudd på antall vask per uke vil bli utestengt fra tjenesten og etter fakturert til full pris og eventuelt politianmeldt.

Ved problemer:

Ring 45 08 18 57 eller send mail på post@ecobilvask.no.

For mer informasjon kan du besøke vår Facebook side.

Ecobilvask plikter å behandle all personlig informasjon fortrolig samtidig vil vi benytte informasjon om kundene til å sende tilbud, gjøre kunder oppmerksomme på brudd i brukerbetingelser kjøre kampanjer eller på annen måte kontakten kundene.